Victoria's Secret - brána do světa modelingu!


Maybelline New York

1915

T. L. Williams založil rodinnou společnost Maybelline. Společnost pojmenoval po své sestře Maybel, která ho původně přivedla na nápad vyrábět a prodávat snadno použitelný přípravek pro ztmavení očních řas.

1917

Společnost Maybelline zahájila prodej svého prvního výrobku Maybelline Cake Mascara. Šlo o první moderní přípravek oční kosmetiky pro každodenní použití. Tato řasenka, jejíž propagace a prodej probíhaly výhradně poštou, byla veřejností přijata natolik dobře, že se po ní ženy začaly ptát v drogeriích.

30. léta

Maybelline svoji obchodní činnost rozšířila o tužky na obočí a oční stíny

1932

Bylo vytvořeno speciální deseticentové balení řasenky Maybelline, které se distribuovalo do drogerií a dalších obchodů. Tím se distribuce Maybelline významně rozrostla z původního výhradního prodeje poštou na objednávku na maloobchodní prodejny v celé zemi.

60. léta

Zavedení vodovzdorné řasenky Ultra Lash Mascara. Šlo o skutečný trhák, Ultra Lash byla první „automatická“ řasenka na masovém trhu, tedy řasenka, která se aplikovala přímo na kartáček v tubě.

1967

Společnost Plough Inc. zakoupila Maybelline.

1969

Vedení Maybelline USA se přestěhovalo do hlavního sídla Plough v Memphisu ve státě Tennessee. Zrodil se plán moderního výrobního a distribučního zařízení.

70. léta

Maybelline se svými výrobky úspěšně expanduje do dalších kategorií kosmetiky: produkty pro tvář, rty a nehty.

1971

Vznikl produkt Great Lash, řasenka na bázi vody, a začala úspěšná éra tohoto produktu. V současné době jde stále o nejlépe prodávanou řasenku na trhu, každou sekundu a půl se prodá jeden výrobek. Její úspěšné složení je přísně hlídáno a skvělý dojem po její aplikaci rozhodně nelze popřít. Jde o řasenku, která bývá stálým doplňkem výbavy.

1975

Maybelline spustila výrobní závod o rozloze cca 28 000 m2 v North Little Rocku ve státě Arkansas, kde bylo zpočátku zaměstnáno přibližně 350 lidí.

1990

Maybelline získala investiční skupina Wasserstein Perella & Co.

1991

Vznikl reklamní titulek Maybe she’s born with it. Maybe it’s Maybelline (Možná se tak narodila. Možná je to Maybelline). Tento „podpis“, který značce přináší úspěch i dnes, zůstává nadále známý po celém světě.

1992

Maybelline úspěšně zahájila prodej svých akcií na burze.

1996

Maybelline byla koupena společností L’Oréal USA, Inc. Hlavní sídlo společnosti se přestěhovalo do města New York. Díky tomuto novému partnerství získala Maybelline možnost vytvářet ty nejnovější, nejvíce inovativní produkty, a to díky využití špičkových výzkumných a vývojových týmů a zdrojů. Maybelline se zavedla jako autorita v oblasti barev a prioritou společnosti se staly technologicky vyspělé produkty.

2000

Maybelline se v USA stala kosmetickou značkou číslo jedna.

2001

Byl uveden lesk na rty Wet Shine Wet Look Lipcolor, který dodnes zůstává mezinárodním bestsellerem.

2002

Maybelline se stala kosmetickou značkou číslo jedna na celém světě.

2004

Z Maybelline se oficiálně stala společnost Maybelline New York. Tento název odráží velikost, styl, barevnost a úspěšnost, jež městu dávají jeho skvělý a úchvatný charakter. Nový přístup a vzhled v sobě slučují nejvyspělejší technologii a bedlivé sledování trendů s cílem dodávat přístupnou špičkovou kosmetiku vyznačující se přitažlivým stylem velkoměstského života.

Dnes

Maybelline New York je kosmetickou značkou číslo jedna v globálním měřítku a lze se s ní setkat ve více než 90 zemích na celém světě. Naše produkty lze spatřit prakticky v každém významnějším maloobchodě v USA orientovaném na masový trh. Jde o drogerie, obchody se zlevněným zbožím, supermarkety a specializované obchody s kosmetikou. Naše výrobní a distribuční středisko se rozrostlo na zhruba 93 000 m2 a zaměstnává cca 2000 lidí.
Jakožto vyhlášená autorita pro barvy udává Maybelline New York svými výrobky trend pro sezonní barevné škály v těch nejžhavějších odstínech každého ročního období. V současné době se soustřeďujeme na to, abychom v ženách posílili pocit jejich vlastní hodnoty a krásy, aby si uvědomily svoji individualitu a potenciál, abychom je inspirovali a podněcovali.

 

AdrianaLima_big

julia_410x340

christy

 

 


Anketa

Používáš produkty Maybelline New York?

ano, často
(46)
36%

ano
(40)
31%

moc ne
(28)
22%

ne, vůbec
(11)
9%

nepoužívám kosmetiku
(3)
2%

Celkový počet hlasů: 128