Victoria's Secret - brána do světa modelingu!


Co na sebe prozradila TOP 7 supermodelek VS?

19.11.2009 12:35

Jsou krásné, mladé, sexy, úspěšné, žádané a jsou to supermodelky Victoria's Secret!

TOP 7 krásek odpovídala na záludné otázky na tělo a pár odpovědí jsem pro Vás vybrala a vy tak můžete více nahlédnout do života Vašich oblíbených andílků. Tady jsou:

Adriana Lima

Raní nebo noční ptáče?

- raní

Čokoláda nebo vanilka?

 - oboje

Červená nebo růžová?

- červená

Moji hrdinové?

- moje máma a můj táta

Oblíbené místo na zemi?

 - Salvador, Bahia, Serbia

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- můj manžel, moje rodina, můj pes, moje práce a Armand

 

Alessandra Ambrosio

Raní, nebo noční ptáče?

- bývala jsem noční, teď jsem spíše denní

Čokoláda nebo vanilka?

- čokoláda každý den

Červená nebo růžová?

- fialová!

Moji hrdinové?

- moje matka, dcera, sestra a můj otec

Oblíbené místo na zemi?

- Bali a Florianopolis

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- VS balzám, spánek, moje rodina, hudba a slunce

 

Behati Prinsloo

Raní, nebo noční ptáče?

- stoprocentně noční, ráno jsem ,, nepoužitelná '' :)

Čokoláda nebo vanilka?

- dozajista vanilka

Červená nebo růžová?

- růžová

Moji hrdinové?

- Spiderman

Oblíbené místo na zemi?

- Hawaii a Cape Town

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- moje Doc Martin boty, můj iPod, moje VS bikini, obličejový krém a moje kapuce

 

Doutzen Kroes

Raní, nebo noční ptáče?

- oboje, nic pro mě není problém

Čokoláda nebo vanilka?

- čokoláda

Červená nebo růžová?

- růžová

Moji hrdinové?

- moje matka, Nelson Mandela a Angelina Jolie

Oblíbené místo na zemi?

- Amsterdam

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- rodina, přátelé, smích, hudba a příroda

 

Heidi Klum

Raní, nebo noční ptáče?

- oboje

Čokoláda nebo vanilka?

- čokoláda

Červená nebo růžová?

- červená

Moji hrdinové?

- hasiči, vojáci, policisté, doktoři

Oblíbené místo na zemi?

- moje postel naplněná mým manželem Sealem a našimi dětmi

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- láska, sex, jídlo, můj manžel a mé děti

 

Marisa Miller

Raní, nebo noční ptáče?

- oboje

Čokoláda nebo vanilka?

- čokoláda

Červená nebo růžová?

- růžová

Moji hrdinové?

- moji rodiče a Jimi Hendrix

Oblíbené místo na zemi?

- Fiji a Santa Cruz

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- hudba, moje rodina, čokoláda, pláž a můj Griffin

 

Miranda Kerr

Raní, nebo noční ptáče?

- noční

Čokoláda nebo vanilka?

- čokoláda

Červená nebo růžová?

- 100% červená

Moji hrdinové?

- moje babička

Oblíbené místo na zemi?

- Korsika a Austrálie

5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?

- voda, jídlo, hudba, objetí, zvlhčovač

—————

Zpět


Anketa

Která kráska je ti podle odpovědí nejsympatičtější?

Adriana
(19)
18%

Alessandra
(14)
13%

Behati
(13)
12%

Doutzen
(16)
15%

Heidi
(13)
12%

Marisa
(15)
14%

Miranda
(18)
17%

Celkový počet hlasů: 108


Jaké by byly na výše položené otázky Tvé odpovědi? Napiš je!

Datum: 19.11.2009

Vložil: Lilly SB

Titulek: www.kajakurkova.webnode.cz

Raní nebo noční ptáče?
- raní
Čokoláda nebo vanilka?
- oboje
Červená nebo růžová?
- 100% červená
Moji hrdinové?
- rodiče,můj děda
Oblíbené místo na zemi?
- Rio de Janeiro (obecně Brazílie)
5 věcí bez kterých bych nedokázala žít?
- moje rodina,láska,můj pes,tanec,knihy :-)

—————

Datum: 19.11.2009

Vložil: Lilly SB

Titulek: Re: www.kajakurkova.webnode.cz

Jo, a chybí mi tam ještě Karolínka :D

—————

Datum: 19.11.2009

Vložil: Ivča - majitelka blogu:)

Titulek: Re: Re: www.kajakurkova.webnode.cz

Ahojky! Díky za vyplnění:) Karolína bohužel neodpovídala, dala jsem tam všechny, které byly v mém tajném zdroji informací:) Papa a měj se ♥

—————